Gunnar & grabbarna...

...eller Vibafemba som de egentligen heter :)



Det blev kultur för andra kvällen på raken, i sällskap av min underbara mamma denna gång, Vibafemba på Katalin. Mmmm, så njutbart! Fisksoppan på Katalin ör GRYM och jag verkligen super-rekommenderar denna heta skapelse!! Sen är ju stället så skönt, atmosfären är klockren....OCH jag gillar verkligen kvintetten och deras underfundiga sånger.


Inlevelse, energi, entusiasm...


Ett LYSANDE framträdande (hehe) sett ur bordsperspektiv...


Peter & Erik


Det LIDL mot jul :)


Skönare minspel får man se sig om efter ;)


Gunnars tungvrickarnummer


Smäktande trumpet...


Här är det en "vetenskapsman" från Uppsala som blir intervjuad och till höger pågår "teckentolkning" som bara var DÖrolig!



Killen längst till höger, så späd han är, har en fantastisk bas-pipa!!

En sevärd och "hörvärd" (om man nu kan säga så) föreställning, tack Gunnar & grabbarna!
1
Ancki, Agnes, Frida

Jag såg Vibafemba för många år sedan på Visfestivalen i Västervik. Men det var ju bara en sång eller två vad jag kan minnas. Men jag kommer ihåg att dom var väldigt bra.