En kärleksfull dag...

....min dag började som vanligt med en titt på dagens "Pepping-kort" som står i mitt badrumsskåp. Jag har fått dem av min goda glada vän Carina och det går inte en dag utan att de gläder mig varje tidig morgon innan jag åker till jobbet.


Som sagt, dagens budskap:)

Arbetsdagen började med en gemensam frukost med alla mina kära gruppmedlemmar och det var ett dignande fruskostbord med allt från julskinka & senap till rökt lax & pepparrotsvisp och bröd bakat på morgonen & massa go´a pålägg. Har tyvärr ingen bild på det så ni får fantisera lite :)

Sedan fick jag världens PRESENT! Alla dessa fantastiska människor hade i smyg lyckats tillverka ett par underbara tavlor till mig som bara gick rakt in i hjärtat, så jag måste bara visa upp dem:




Visst är de fina!!


Jag har ju länge velat ha hund vilket R verkligen och innerligt INTE vill. Jag tror jag har hittat anledningen....han verkar ha en skum pudel hemma i köket:


R´s skumma pudel...hahaha, som han fångat på bild.

Dagen har varit kärleksfull även för vår kära dotter...nyförälskad som hon är, här en ganska nytagen bild när hon var på väg till Nobelmiddagen i skolan (fadern hennes var fotograf):


Jag håller med hennes pojkvän, hon ÄR allt bra vacker vår Laura.
5
Carina

Kärleksfulla Tiina som ger så mycket av sig själv behöver lite påfyllning då och då <3

Tiina

Söta Carina, jag FÅR ju jättemycket tillbaka också, det är härliga människor där på jobbet :)

Madde

Du är så bra Tiina. Det är tur för din personal att de inser det. Jag skulle gärna vilja ha dig som chef.

Tiina

Tack söta Madde...men DET vore ju superkonstigt att jag skulle vara DIN chef...tror jag väl inte jag skulle klara av...

Ancki, Agnes, Frida

Vilken fin present du fått av dina kollegor. Allt fint som dom skrev om dig fick inte rum på en tavla. Härligt att få sån uppskattning tillbaka för jag är väldigt säker på att du uppskattar din personal.