Älskade Laura...vila i frid

Min kära rara go´a roliga svärmor gick bort igår. Hon hette Laura och blev 89 år gammal. Hon var en av de absolut finaste personer som levat, en liten kvinna med grått hår men med ett hjärta stort och bultande mörkrött.


Här tillsammans med den älskade hyssjande ängeln som hon tyckte så mycket om...

Svärmor Laura kom från den delen av Mexiko som heter Vera Cruz, från det lilla samhället Alvarado och bodde en stor del av sitt vuxna liv i den stora dalen México City.

Någon gång ska jag berätta lite om det hon berättade för mig :)



Älskade svärmor, farmor, mamma...vi håller dig mycket kär, du kommer alltid att fattas oss så mycket...


Tänk den där magiska dagen då vi var nere vid lagunen i Tizayuca...


3
Ancki, Agnes, Frida

Beklagar sorgen och förstår att saknaden blir stor !!!

Så fint skrivet Tiina med underbara bilder på fina Laura. Styrkekramar till er !!!

Madeleine

Hej Kära vän

Även om ni varit förberedda på det så förstår jag att det är tungt. Tänker på dig och önskar att jag kan göra något för dig.

Paulina

Tråkigt att höra, sköt om er och ta hand om varandra. Fint att Laura heter Laura, kan tänka mig att det var stort för den äldre Laura att få "låna ut" sitt namn! Förutom att det är ett jättefint namn förstås, så finns det även en koppling dem emellan, för evigt...