Lördags-scrapping

Äntligen dax för lite scrapping igen med jobbarkompisar....trodde jag INTE när jag vaknade! Nacken var inte överens med mig om att det var en bra idé att sitta vid ett bord och pyssla hela dagen så jag var rätt uppgiven. Det som iallafall var bra att jag ändå var uppe på benen och änligen fick mitt efterlängtade kaffe!


Preppar morgonkaffet...med lite extra mums...


Slutresultatet! Tillkom fågelsång, sol utanför fönstret och ett par mackor :)

Sen var jag faktiskt så upplivad att jag ändå åkte iväg hem till Anita med mitt pick och pack och hade ett mysig dag tillsammans med henne, Ingrid, Maria & Martina. Tack vare Ingrid och hennes fantastiska massage kändes eftermiddagens nacke rätt ok trots koncentrerat pysslande.


Min "gotteburk"...


Pappersblomster i väntan på livet i rabatten


Detalj av Anitas vackra skräp-påse, tillverkad av Carina


Snart kommer påsken...


Våriga pasteller inspirerar!


Anita & Maria svängde ihop en läskande fruktsallad...

Nu har själen fått sitt i form av kreativitet i goda vänners lag så att kroppen är lite halvkass överlever jag ;)
3
Ancki, Agnes, Frida

Visst är det så att om man får vara kreativ så överlever man det mesta. Så kul att höra att ni träffas några stycken och gör detta tillsammans. Precis som vi med Decoupagen. Kram

Alexandra

gott med fruktsallad :D

soAso

modell och fotograf, kika in om lust!

http://amandaberggrens.blogg.se



btw; har du sett en bra artist någon gång, skriv det i dagens fråga isf ;)



ha en bra dag :)

sry för spam! <3