Närhet...

...kan man inte få för mycket av, och särskilt inte när det händer såna fruktansvärda saker som i Norge för några dagar sedan...jag tror att många känner precis samma sak som jag, att man får en (om än ganska klen) tröst av omge sig med människor man tycker om och får värme av...

Jag har turen att ha min käre R hemma några dagar men jag saknar L så det är inte klokt :) men är trygg i förvissning om att hon har det bra på Gotland (trots vädret). Det finns ju värre saker här i världen än dåligt sommarväder, det känns t o m som om just vädret verkligen är bland det mest oviktiga denna sommar.

Djur kan man också få närhet av...och då passar jag på att låna ut Isak till mina föräldrar :). Låna ut och låna ut, snarare är han på sommarlov och får sprida lite glädje i Österbybruk när han ändå är i farten. Där kan man snacka om närhet, han är det gosigaste som går på två par tassar...

Här är förresten ett sätt att gestalta närhet, lite Ardennerhästar och Golden Retrivers:
















...och så den absoluta favoritbilden på Isak: